Een 'extra' website is het perfecte wervingsmiddel

Tegenwoordig heeft vrijwel elke school een up-to-date website. Zeker voor VO-scholen in wervingstijd is de website een belangrijk middel om informatie te verstrekken. Maar hoe pak je het aan als je de website next level wilt maken, zoals het Scala College. Deze school vroeg ons om een website te ontwikkelen specifiek voor leerlingen van groep 7 en 8. Huis Communicatie ging er met plezier mee aan de slag!

De afgelopen maanden was een uitdagende periode vanwege de vele – en ook wisselende – coronamaatregelen. Fysieke open dagen organiseren was niet mogelijk en reeds geplande activiteiten werden in een digitaal jasje gestoken. Omdat er al veel content op de plank lag bij het Scala College, ontwikkelde Huis Communicatie een extra - en geheel nieuwe - website waar al deze content een eigen plekje kreeg. Hierdoor kon de school veel informatie verstrekken voor een specifieke doelgroep, zonder dat de huidige website overladen zou worden met content.

Een kijkje op de school

Huis Communicatie ontwikkelde een website die paste bij de huidige stijl van Scala en die gericht was op kinderen uit groep 7 en 8. Op de website staat alle informatie over de school zelf, maar ook over de open dagen, informatiedagen, lessen, reeds gegeven webinars en verschillende video’s. Hiermee geeft de school bezoekers echt een kijkje op het Scala College. En dat alles op één overzichtelijke plek! Interesse in een ‘extra’ website zoals het Scala College of misschien voor vacatures of interne of externe vacaturebank? Neem dan contact met ons op. We denken graag mee over de mogelijkheden van een extra middel voor het werven van leerlingen.