Kleine aanpassing, groots effect

Een grote gele M. Een zwart vinkje. Een appel met een hap eruit. Grote kans dat deze summiere omschrijvingen gelijk een beeld bij je oproepen. Je ziet ze voor je, krijgt misschien zelfs zin in een hamburger, of nieuwe sportschoenen. Een sterk en onderscheidend logo zorgt voor herkenbaarheid en naamsbekendheid. Het schept vertrouwen en straalt uit waar je voor staat. McDonald’s, Nike en Apple zijn hier goed in geslaagd. De stap om een sterk logo te vervangen of te restylen is groot. Toch ondergaan ook de logo’s van grote merken een restyle om met de tijd mee te gaan. 

Een kleine aanpassing kan een groot verschil maken. Dat zie je aan het logo van de McDonald's, maar er zijn nog veel meer voorbeelden. Kijk hier bijvoorbeeld eens.

Is jouw logo ook toe aan een opfrisbeurt? Of denken jullie aan een heel nieuw logo en huisstijl? Kom bij ons langs of bel 0252 34 36 48. We denken graag met je mee. 

neem contact met ons op ⇨