Blogs

Être et avoir opnieuw in de bioscoop

Être et avoir opnieuw in de bioscoop

Dé ultieme feelgood onderwijsdocumentaire is weer terug in de bioscopen. Voor wie Être et avoir nog niet gezien heeft, is deze Franse succesfilm uit 2002 een aanrader. Regisseur Nicolas Philibert volgt in de documentaire 10 weken lang de charismatische meester Georges Lopez en zijn bonte verzameling van leerlingen. Deze bekroonde klassieker trok wereldwijd miljoenen bezoekers en is nu opnieuw te zien in de bioscoop. Bekijk hier de trailer én kijk hier waar en wanneer de film draait. 
De Multiwebsite: ontwikkel en beheer alle scholenwebsites vanuit één centraal dashboard

De Multiwebsite: ontwikkel en beheer alle scholenwebsites vanuit één centraal dashboard

Een schoolbestuur wil de kwaliteit en professionaliteit van de scholenwebsites bewaken. Dat kan met een Multiwebsite: alle websites binnen de organisatie worden ontwikkeld vanuit één centraal dashboard, zonder dat scholen inleveren aan authenticiteit. Een Multiwebsite is niet alleen voor besturen een uitkomst, het neemt ook scholen werk uit handen. Lees hier waarom je vandaag nog een Multiwebsite wilt!
Maak kennis met onze Mailfabriek!

Maak kennis met onze Mailfabriek!

Wie gebruik maakt van bekende mailprogramma’s zoals Mailchimp en MailerLite voor het versturen van de maandelijkse nieuwsbrief weet dat deze tools niet zaligmakend zijn. Ze zijn prijzig, complex en hebben beperkte mogelijkheden. Daarom introduceren we voor onze klanten de Mailfabriek, een gebruiksvriendelijke tool om digitale nieuwsbrieven te verzenden, die door onze eigen webbouwers ontwikkeld is. Eenvoudig in gebruik, met anti-spam optimalisatie én een Nederlandse helpdesk die tijdens kantooruren altijd bereikbaar is. 
Kleurrijke infographic nodigt uit tot lezen

Kleurrijke infographic nodigt uit tot lezen

Zorgen dat een jaarverslag écht gelezen wordt? Het lijkt misschien onmogelijk, maar dat is het niet. Ons advies: maak een publieksversie. Dit is een verkorte, aantrekkelijke én toegankelijke versie die in één oogopslag antwoord geeft op de vraag wie jullie als organisatie zijn, hoe de organisatie ervoor staat en welke doelen jullie in het afgelopen jaar hebben nagestreefd én behaald. Bekijk enkele voorbeelden van klanten die voorgingen én lees hoe het proces van het maken van een infographic bij Huis Communicatie globaal verloopt. 
Get social: dit zijn dé trends op de socials

Get social: dit zijn dé trends op de socials

Scrollen, swipen en klikken. Met elkaar besteden we gemiddeld maar liefst twee uur per dag aan social media. Ieder jaar vinden er diverse onderzoeken plaats naar de ontwikkelingen op socialmediagebied. We zetten enkele interessante resultaten op een rij. Eén ding is zeker: wil je jongeren en hun ouders bereiken, get social!
1 2 3 4 5 6 7