Blogs

Een sterk logo dat staat als een huis
Wil je een logo krachtig kunnen inzetten als imagobuilder? Dan is het belangrijk dat het logo aan bepaalde eisen voldoet. Hoe pak je dat aan, een logo ontwikkelen dat zorgt voor een goede uitstraling, naamsbekendheid en herkenbaarheid? We zetten vier tips voor je op een rij.

“Werken voor het onderwijs betekent voor mij blijven groeien én anderen daarin meenemen”
Voor de klas staan bleek na twee jaar pabo niet het pad van Cynthia Djojosoeparto maar werken voor het onderwijs wel! Bij Huis Communicatie is ze met haar communicatieprofessie van grote betekenis voor scholen en schoolbesturen.

Maak kennis met onze Mailfabriek!
Wie gebruik maakt van bekende mailprogramma’s zoals Mailchimp en MailerLite voor het versturen van de maandelijkse nieuwsbrief weet dat deze tools niet zaligmakend zijn. Ze zijn prijzig, complex en hebben beperkte mogelijkheden. Daarom introduceren we voor onze klanten de Mailfabriek, een gebruiksvriendelijke tool om digitale nieuwsbrieven te verzenden, die door onze eigen webbouwers ontwikkeld is. Eenvoudig in gebruik, met anti-spam optimalisatie én een Nederlandse helpdesk die tijdens kantooruren altijd bereikbaar is.
.png?1738858035=)
Nieuw: digitale leeromgeving van ons CMS-systeem
Eén van de redenen voor onderwijsorganisaties om voor Nieuweschoolwebsite te kiezen, is dat we werken met een zeer toegankelijk en gebruiksvriendelijk Content Management Systeem (CMS), oftewel het beheersysteem achter de websites die wij maken. Zelfs zonder enige kennis van ICT is het een fluitje van een cent om bijvoorbeeld een tekst aan te passen of een foto te wijzigen. Om onze websiteklanten wegwijs te maken in ons CMS hebben we iets nieuws: een digitale leeromgeving waarin we in verschillende video’s stap voor stap uitleggen hoe je de website eenvoudig zelf onderhoudt.

HC’ers terug de schoolbanken in
Met een klantenkring die zich steeds verder uitbreidt is Huis Communicatie een succesvol en toonaangevend bureau binnen de onderwijssector. Wij doen er alles aan om ons te blijven ontwikkelen zodat we méér bieden dan onze opdrachtgevers van ons verwachten.